Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí – Bc. Veronika SYMONOVÁ
Bc. Veronika SYMONOVÁ
Diplomová práce
Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí
Teaching English to Very Young Learners With the Use of Movement
Abstract:
The diploma thesis titled Teaching English to Very Young Learners With the Use of Movement is aimed to determine what activities do the children in nursery schools enjoy the most. The emphasis is put on the use of various TPR based activities during the English lessons and their popularity among children.Abstract:
Diplomová práce na téma Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí má za cíl určit, které pohybové aktivity mají děti v mateřských školách při výuce anglického jazyka nejraději. Hlavní důraz je kladen na využívání odlišných pohybových aktivit při výuce anglického jazyka a na jejich oblíbenost u dětí.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYMONOVÁ, Veronika. Využití pohybu při výuce angličtiny u předškolních dětí. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Total Physical Response approach in language learning acquisition
Matěj Chaloupka -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Lenka Gregorová -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková -
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Vladimír Nezdařil -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva