Možnosti zvýšení turistického potenciálu města Jevíčka a jeho okolí – Ing. Eliška ZATLOUKALOVÁ
Ing. Eliška ZATLOUKALOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti zvýšení turistického potenciálu města Jevíčka a jeho okolí
Opportunities of increase in the tourist potential of the town of Jevíčko and its surroundings
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám možnostmi zvýšení turistického potenciálu města Jevíč-ka a jeho okolí. V teoretické části jsem nejdříve vymezila a definovala základní pojmy do-mácího a mezinárodního cestovního ruchu. Dále hodnotím politiku rozvoje, globální dopa-dy cestovního ruchu na národní ekonomiku a v poslední části marketing cestovního ruchu. Praktická část je věnována analýze současného stavu …víceAbstract:
My bachelor' s thesis deals with opportunities of increase in the tourist potential of the town of Jevíčko and its surroundings. In the theoretical part I have first specified and de-fined basic terms of the domestic and international tourism, then the development policy, global impacts of tourism on the national economy and tourism marketing in the final part. The practical part includes analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6739
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZATLOUKALOVÁ, Eliška. Možnosti zvýšení turistického potenciálu města Jevíčka a jeho okolí. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová