SOUVISLOST HRANÍ DIGITÁLNÍCH HER S VYBRANÝMI PROTEKTIVNÍMI FAKTORY U ADOLESCENTŮ – Mgr. Bc. Kateřina KLÍMOVÁ
Mgr. Bc. Kateřina KLÍMOVÁ
Diplomová práce
SOUVISLOST HRANÍ DIGITÁLNÍCH HER S VYBRANÝMI PROTEKTIVNÍMI FAKTORY U ADOLESCENTŮ
The connection between gaming and selected protective factors in adolescents
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaká je souvislost mezi vybranými protektivními faktory a poruchou hraní digitálních her u českých adolescentů a také zjistit, zda tyto faktory predikují poruchu u českých adolescentů v následujícím roce. Vybranými protektivními faktory byla resilience, self-efficacy a attachment. Zvolili jsme kvantitativní design výzkumu s opakovaným měřením a testové metody GDT …víceAbstract:
The thesis aimed to investigate the relationship between selected protective factors and gaming disorder in Czech adolescents and to determine whether these factors predict gaming disorder in the following year. The selected protective factors were resilience, self-efficacy, and attachment. We chose a quantitative research design with repeated measurements and test methods GDT, CYRM-R, GSE, and ECR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslava Suchá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÍMOVÁ, Kateřina. SOUVISLOST HRANÍ DIGITÁLNÍCH HER S VYBRANÝMI PROTEKTIVNÍMI FAKTORY U ADOLESCENTŮ. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
SOUVISLOST HRANÍ DIGITÁLNÍCH HER S RESILIENCÍ A S UŽÍVÁNÍM PSYCHOAKTIVNÍCH LÁTEK
Kateřina KLÍMOVÁ -
Vývoj psychodiagnostické metody pro zhodnocení rizikového hraní digitálních her u adolescentů a vybrané aspekty související s gamingem
Jaroslava SUCHÁ -
Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
Kristýna Mechová -
Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
Michal Bednář -
Využití počítačových her jako didaktického nástroje na základní škole
Karel Picka -
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
Daniel Švancara -
Vývoj fiktivních postav pro digitální hry
Vanessa Palčovičová -
Attachment, sebasúcit a partnerské vzťahy
Valentína Cviková
Název
Vložil
Vloženo
Práva