Profesní motivace a osobnostní dispozice jako predikce syndromu vyhoření učitelů – Mgr. Silvie QUISOVÁ
Mgr. Silvie QUISOVÁ
Disertační práce
Profesní motivace a osobnostní dispozice jako predikce syndromu vyhoření učitelů
Professional Motivation and Personality Dispositions as Predictors of Teacher Burnout
Anotace:
Dizertační práce se zabývá profesní motivací a osobnostními dispozicemi učitele jako možnými prediktivními faktory syndromu vyhoření u učitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na profesi učitele, osobnost učitele, motivaci a výkonovou motivaci, stres a syndrom vyhoření. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu u vzorku učitelů (n = 923) základních …víceAbstract:
The thesis deals with professional motivation and personality dispositions of a teacher as predictive factors of teacher burnout. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on profession of a teacher, their personality, motivation and achievement motivation, stress and burnout syndrom. The practical part presents the results of a research on a sample of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Zveřejnit od: 12. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jan Lašek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
QUISOVÁ, Silvie. Profesní motivace a osobnostní dispozice jako predikce syndromu vyhoření učitelů. Olomouc, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Psychologie / Pedagogická psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Rozvoj pohybových kompetencí a motivace k pohybovým aktivitám v předškolním věku/motivace rodičů a úroveň pohybových kompetencí jejich dětí
Pavel IVANIUK -
Motivace k pracovnímu výkonu u učitelů základní školy speciální
Anežka CHADIMOVÁ -
Motivace k pohybovým aktivitám jako součást pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Simona HROCHOVÁ -
Pohybová gramotnost, motivace k pohybové aktivitě a vnímaná osobní účinnost u mládeže na víceletém gymnáziu
Barbora ŘEZÁČOVÁ -
Motivace k pohybové aktivitě a sportovní preference u pedagogů mateřských škol
Petra KOBYLKOVÁ -
Pedagogické, psychologické a sociální aspekty celoživotního vzdělávání všeobecných sester
Kateřina Jičínská -
Osobnost studentů managementu ve vztahu k výkonové motivaci
Tomáš Dania
Název
Vložil
Vloženo
Práva