Alena HNÍZDILOVÁ

Bakalářská práce

Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.

Linguistic (and non-linguistic) persuasive methods of advertising targeted at children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je postihnout hlavní jazykové i nejazykové prostředky, které se podílejí na persvazivní funkci reklamy pro děti. V jednotlivých kapitolách práce je představena problematika ovlivňování dětských adresátů reklamou. Pozornost byla věnována zvláště televizní reklamě, se kterou přijdou dětští příjemci nejvíce do styku. V práci je také zakomponovaná část, věnující se vlastnímu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the main linguistic and non-linguistic mean sinvolved in the persuasive fiction of advertising to children. In the individual chapters of this thesis are presented issues of advertising influence to children's recipients. Attention was particularly focused on television advertising, with most children recipients comein to contact with. The thesis contains also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HNÍZDILOVÁ, Alena. Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJ VV se zaměřením na vzdělávání