BcA. Vilém SLÍŽ
Diplomová práce
FUTURES
FUTURES
Anotace:
Vytvářím reklamní spoty vymyšlené agentury pro lepší život - The Futures. Každý z reklamních spotů vám ukazuje produkt nebo službu (umělé oplodnění pro muže či zlaté VR brýle). V reklamách se vždy snažím dotknout současného společenského tématu/problému/tendence. Reklama z budocnosti nám pak slouží jako ilustrace k tomu, co se stane, pokud určité věci budeme přehlížet. Je to trochu komedie, trochu …víceAbstract:
I am making video commercials for the fictional agency for a better life- The Futures. Each of these commercial spots is showing another product or service. In commercials, I always want to reveal some contemporary social topic/problem/tendency. Then commercial from future working like illustration, what happens if we will overlook some problems.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MgA. František Kowolowski
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÍŽ, Vilém. FUTURES. Ostrava, 2022. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Malba / Malba II
Práce na příbuzné téma
-
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Pavla Lokajová -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender a reklama v ČR
Lucia Petroniová -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti
Martina Dvořáčková