Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média – Mgr. Martin MĚŘÍNSKÝ
Mgr. Martin MĚŘÍNSKÝ
Diplomová práce
Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média
Communication strategy of the chain of new coffee house with focus on new media
Anotace:
Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika …víceAbstract:
The aim of this thesis is analyze online communication possibilities. Purpose is to define a certain values for coffee house network, including the set of consecutions and suggestion for new media communication. In the theoretical part, the thesis is focused on marketing, internet and new media. In one part is as well mentioned the cultural impact of coffee culture and services, which are possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MĚŘÍNSKÝ, Martin. \textit{Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/1ntbgm/.
Jak správně citovat práci
MĚŘÍNSKÝ, Martin. Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Jan Astl -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná