Media Relations spoločnosti Golden Apple Cinema, a.s. pri vstupe na slovenský trh – Simona MARINČÁKOVÁ
Simona MARINČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Media Relations spoločnosti Golden Apple Cinema, a.s. pri vstupe na slovenský trh
Media Relations of the Company GOLDEN APPLE CINEMA, a.s. when Entering the Slovakian Market
Anotace:
V bakalárskej práci je riešená problematika vstupu akciovej spoločnosti Golden Apple Cinema na slovenský trh. Cieľom tejto bakalárskej práce je vypracovanie návrhov možných kooperácií s doporučenými médiami ako súčasť Public Relations v B2B. Teoretická časť je zameriavaná na formuláciu analytických východísk využiteľných pre riešenie problematiky práce s ohľadom na Media Relations. V praktickej časti …víceAbstract:
The present Bachelor thesis deals with the issue of entering joint-stock company Golden Apple Cinema at the Slovakian market. The aim of this Bachelor thesis is to develop proposals for possible synergies with the recommended media as a part of Public Relations in B2B. The theoretical part is focused on the formulation of analytical bases which is usable for addressing work with regard to Media Relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARINČÁKOVÁ, Simona. \textit{Media Relations spoločnosti Golden Apple Cinema, a.s. pri vstupe na slovenský trh}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/1o6udh/.
Jak správně citovat práci
MARINČÁKOVÁ, Simona. Media Relations spoločnosti Golden Apple Cinema, a.s. pri vstupe na slovenský trh. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková