Marketingový výzkum: Kde a jak získávají lidé informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM – Kateřina Štěpánková
Kateřina Štěpánková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum: Kde a jak získávají lidé informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingový výzkum: Kde a jak získávají lidé informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/1obflr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva