Jitka Tumová

Bakalářská práce

Využití reklamy pro potravinové řetězce v kyberprostoru

The Use of Advertising for Food Chains in Cyberspace
Anotace:
Cílem bakalářské práce je porovnání využívání marketingové reklamy pro vybrané potravinové řetězce Tesco, Albert, Kaufland, Lidl a Billa, a jejich analyzování uvnitř kyberprostoru. První část práce obsahuje teoretické informace zaměřené na marketing, detailněji pak na reklamu, a kyberprostor. Praktická část zahrnuje analyzování dosud používaných propagačních nástrojů a porovnání jejich konkurenceschopnosti …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.