Využití reklamy pro potravinové řetězce v kyberprostoru – Jitka Tumová
Jitka Tumová
Bakalářská práce
Využití reklamy pro potravinové řetězce v kyberprostoru
The Use of Advertising for Food Chains in Cyberspace
Anotace:
Cílem bakalářské práce je porovnání využívání marketingové reklamy pro vybrané potravinové řetězce Tesco, Albert, Kaufland, Lidl a Billa, a jejich analyzování uvnitř kyberprostoru. První část práce obsahuje teoretické informace zaměřené na marketing, detailněji pak na reklamu, a kyberprostor. Praktická část zahrnuje analyzování dosud používaných propagačních nástrojů a porovnání jejich konkurenceschopnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.