Chování spotřebitele na trhu čerpacích stanic – Karel Kučera
Karel Kučera
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu čerpacích stanic
Consumer behavior in gas station market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu čerpacích stanic. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na čerpacích stanicích v České republice. V návaznosti na ně jsou uvedena marketingová doporučení pro provozovatele čerpacích stanic. V literárním přehledu je detailně rozebráno spotřebitelské chování. Dále jsou rozebírány nejčastější faktory ovlivňující …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behavior in the gas station market. The main goal of the thesis is to identify the factors that influence consumer behavior at gas stations in the Czech Republic. Following these, marketing recommendations for gas station operators are given. In the literature search, consumer behavior is analysed in detail. The most common factors influencing consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Multikulturní kompetence
Práce na příbuzné téma
-
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk