Consumer behaviour on the market with meat in Libya – Elshames Elghawi
Elshames Elghawi
Bakalářská práce
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
Consumer behavior on the market with meat in Libya
Anotace:
Abstrakt ELGHAWI, E. Chování spotřebitelů na trhu s masem v Libyi. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce bylo charakterizovat chování libyjských spotřebitelů při nákupu masa a masných produktů. K dosažení tohoto cíle byla prostudována dostupná sekundární data a proveden sběr dat primárních prostřednictvím dotazníkového šetření v období listopad 2014 až duben …víceAbstract:
Abstract ELGHAWI, E. Consumer behavior on the market with meat in Libya. Bachelor thesis. Mendel University in Brno, 2015. This bachelor thesis aims to characterize the consumer behavior of Libyan consumers when shopping for meat products. In order to achieve that available secondary data was analyzed. As a source of primary data a questionnaire survey with 29 individuals. Data was collected in period …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Netopil, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1pkqp9 1pkqp9/2
23. 5. 2015