Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda – Klára Jonášová
Klára Jonášová
Bakalářská práce
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
Entry of the company into foreign markets as a competitive advantage
Anotace:
Bakalářská práce "Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda" se zabývá expanzí vybrané společnosti na zahraniční trh. Cílem práce je provést analýzu vybraného zahraničního trhu, doporučit vhodnou formu expanze, následně zhodnotit budoucí vývoj a vhodnost pro vstup dané firmy a nakonec analyzovat konkurenční výhodu tohoto vstupu na zahraniční trh. V první části bakalářské práce jsou vymezeny …víceAbstract:
The bachelor thesis "Entry of the comapny on the foreign market as a Competitive Advantage" deals with the expansion of the selected company on the foreign market as a competitive advantage. The aim of the bachelor thesis is to recommend a suitable form of expansion after assessing the different forms of entry into the foreign market, to analyze the foreign market, to assess the future market development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jonášová, Klára. Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Teorie firmy – Mezinárodní obchod se specifickými komoditami
Klára Zalabáková -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Martin Kilián -
Expanze podniku INTERKOMPLET, s.r.o. na zahraniční trh
Anna Žižková
Název
Vložil
Vloženo
Práva