Biogeografický potenciál Frýdlantska ve výuce na ZŠ – Bc. Radim Semerák
Bc. Radim Semerák
Diplomová práce
Biogeografický potenciál Frýdlantska ve výuce na ZŠ
Biogeographic potential of the Frýdlant region in secondary education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá biogeografickým potenciálem Frýdlantska pro výuku geografie na základních školách (ZŠ) v této oblasti. Teoretická část diplomové práce vytváří biogeografickou analýzu Frýdlantska, která plní funkci teoretického a informačního podkladu pro vytváření praktických materiálů pro výuku geografie na ZŠ. Součástí je také teorie týkající se Bloomovy revidované taxonomie a její přínos …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the biogeographical potential of the Frýdlant region for teaching geography at primary schools in this area. The theoretical part of the thesis creates a biogeographical analysis of the Frýdlant Region, which serves as a theoretical and informative basis for the creation of practical materials for teaching geography at primary schools. It also includes theory concerning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Kamil Zágoršek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Semerák, Radim. Biogeografický potenciál Frýdlantska ve výuce na ZŠ. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - zeměpis
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva