Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s. – Bc. Zuzana VALACHOVIČOVÁ
Bc. Zuzana VALACHOVIČOVÁ
Diplomová práce
Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.
Implementation of marketing tools in the company Měď Povrly Slovakia, a.s.
Anotace:
Diplomová práca nám poukazuje na dôležitosť marketingu v priemysle, odlišnosť od marketingu spotrebiteľského a približuje marketingový mix vo výrobnom podniku. Predstavuje výrobnú spoločnosť Měď Povrly Slovakia, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, detailne analyzuje externé a interné prostredie podniku a identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti firmy …víceAbstract:
My diploma work points at importance of industrial marketing, shows difference between marketing in industry and consumer oriented marketing, and also clarifies marketing mix in producing corporation. I introduce manufacturing company Med Povrly Slovakia Inc., specifically I illustrate company{\crq}s current situation regarding marketing mix, detail company analysis of external and internal environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALACHOVIČOVÁ, Zuzana. \textit{Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/1qn74f/.
Jak správně citovat práci
VALACHOVIČOVÁ, Zuzana. Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Marketing v běžeckém lyžování
Barbora Havlíčková -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová