Bc. Zuzana VALACHOVIČOVÁ

Diplomová práce

Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.

Implementation of marketing tools in the company Měď Povrly Slovakia, a.s.
Anotace:
Diplomová práca nám poukazuje na dôležitosť marketingu v priemysle, odlišnosť od marketingu spotrebiteľského a približuje marketingový mix vo výrobnom podniku. Predstavuje výrobnú spoločnosť Měď Povrly Slovakia, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, detailne analyzuje externé a interné prostredie podniku a identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti firmy …více
Abstract:
My diploma work points at importance of industrial marketing, shows difference between marketing in industry and consumer oriented marketing, and also clarifies marketing mix in producing corporation. I introduce manufacturing company Med Povrly Slovakia Inc., specifically I illustrate company{\crq}s current situation regarding marketing mix, detail company analysis of external and internal environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3989

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VALACHOVIČOVÁ, Zuzana. Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing