Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o. – Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ
Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Project of implementing of elements of CRM in concern AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zaváděním prvků CRM v průmyslové společnosti AGENTURA OSMA. Teoretická část obsahuje shrnutí literárních teoretických podkladů o řízení vztahů se zákazníky. Následná praktická část využívá tuto teoretickou základu pro analytické posouzení CRM ve společnosti AGENTURA OSMA. Součástí praktické části je také projekt implementace prvků CRM. Projekt navrhuje vhodnou segmentaci zákazníků …víceAbstract:
The thesis is concerned with implementing of elements of CRM in industrial concern AGENTURA OSMA. Theoretical part includes summary of literary theoretic base about customer relationship management. Subsequent practical part makes use of this theoretical base for analytical evaluation of CRM in AGENTURA OSMA. There is project of imple-menting of CRM´ elements in practical part. Project proposes suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIPRYSOVÁ, Gabriela. Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane