Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu – Olga Komínková
Olga Komínková
Bakalářská práce
Marketingový mix Bistra na špejli s ohledem na nové trendy v marketingu
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnotit marketingový mix nového gastrozařízení v Jihlavě - Bistra na špejli. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěno, jak hodnotí zákazníci stávající nabídku bistra, a o jaké novinky by měli v budoucnu zájem. Výsledky výzkumu a také znalosti o nových trendech v oblasti marketingu poslouží k formulaci konkrétních doporučení pro zkoumané gastrozařízení.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.