Analýza kognitivního vývoje u dětí předškolního věku – Bc. Tereza SOUKUPOVÁ
Bc. Tereza SOUKUPOVÁ
Diplomová práce
Analýza kognitivního vývoje u dětí předškolního věku
Cognitive development of pre-school children analysis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem kognitivních schopností u dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na klíčové teoretické oblasti související s tématem. Jedná se o charakteristiku dítěte předškolního věku se zaměřením na kognitivní vývoj, kognitivní vzdělávání v mateřských školách, následuje kapitola věnovaná inteligenci a způsobům jejího měření u dětí a poslední kapitola je věnována dětské …víceAbstract:
This diploma thesis deals with cognitive abilities of preschool-age children. The theoretical part focuses on the most important theoretical areas connected to the topic. First it characterises a preschool-age child with respect to its cognitive development, then it deals with cognitive education in kindergartens. This is followed by a chapter devoted to children's intelligence and ways it can be measured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUKUPOVÁ, Tereza. Analýza kognitivního vývoje u dětí předškolního věku. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová
Název
Vložil
Vloženo
Práva