Marketingový plán vybraného podniku – Bc. Kristýna BLÜML
Bc. Kristýna BLÜML
Diplomová práce
Marketingový plán vybraného podniku
Marketing plan of a chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit ve vybraném podniku a navrhnout pro něj marketingový plán pro další období. Práce vychází z potřebných analýz a předkládá návrh řešení v podobě nových nebo upravených marketingových aktivit.Abstract:
The subject of the diploma thesis is to analyze and evaluate the current state of marketing activities in a chosen company and to propose a marketing plan for the next period. The work is based on the necessary analyzes and presents a proposal with a solution in the form of new or modified marketing activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLÜML, Kristýna. Marketingový plán vybraného podniku. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva