Analýza online marketingových nástrojů vybrané společnosti v kontextu ukončení podpory cookies třetích stran – Bc. Natálie Kubátová
Bc. Natálie Kubátová
Diplomová práce
Analýza online marketingových nástrojů vybrané společnosti v kontextu ukončení podpory cookies třetích stran
Analysis of a Selected Company's Online Marketing Tools in the Context of the End of Third-Party Cookies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou online marketingových nástrojů využívaných sportovním klubem Beachklub Pankrác a navrhuje konkrétní alternativní řešení pro přechod na online marketing bez využití cookies třetích stran. Teoretická část práce se zaměřuje na online marketing, jeho klíčové nástroje a problematiku cookies, především cookies třetích stran a jejich postupné omezování. Dále jsou představeny …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of online marketing tools used by the sports club Beachklub Pankrác and proposes specific alternative solutions for the transition to online marketing without the use of third-party cookies. Theoretical part of the thesis focuses on online marketing, its key tools and the issue of cookies, especially third-party cookies and their gradual reduction. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Hřebejk, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÁTOVÁ, Natálie. \textit{Analýza online marketingových nástrojů vybrané společnosti v kontextu ukončení podpory cookies třetích stran}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/1txmvp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budoucnost cookies třetích stran v programatické reklamě
Marta Demyanchuk -
Cookie soubory jako základ online marketingu a jejich úskalí
Dagmar Götz -
Digital Diplomacy and International Organizations: A Comparison of Crisis Communication on UN and NATO Social Networks
Tereza Berecová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1txmvp 1txmvp/2
28. 3. 2025