Lucie MEJZLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vnímání značky
Brand perception
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vnímání značky vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tématem. Praktická část práce se zabývá výzkumem vnímání značky McDonald's. Cílem bakalářské práce je navrhnout případné změny, které by vedly ke zlepšení vnímání značky ve společnosti McDonald's. Návrhy jsou zpracovány na základě výsledků veřejného dotazníkového šetření …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on brand perception of a chosen company. In the theoretical part there are explained related terms. The practical part of the thesis is focused on research of brand perception of McDonald's Company. The aim of the thesis is to suggest possible changes in the McDonald's Company for better brand perception. Suggested changes are based on public survey and structured interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEJZLÍKOVÁ, Lucie. Vnímání značky. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Metody finančního ocenění značky
Roman Skalický -
Počátky vzniku výrobních značek a jejich reklamní funkce
Nela Bartošová -
Analýza značky MIXA v České republice
Klára Falcmanová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Baťa - výzkum postavení značky
Petr Dlouhý -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová
Název
Vložil
Vloženo
Práva