Žaneta ŠÍMOVÁ

Diplomová práce

Dyslexie: přehodnocování Bakkerova modelu v angličtině jako cizím jazyce

Dyslexia: Revisiting Bakker's Model in EFL
Abstract:
This diploma thesis explores the relationship between reading and hemispheric functioning in dyslexics. It leads to the salient division of P-, L- and M-type and attempts to examine two innovative methods called ?HSS? (Hemisphere-Specific Stimulation) and ?HAS? (Hemisphere-Alluding Stimulation) according to Dirk J. Bakker. By implementing these two methods, respectively, in the research the main aim …více
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá vztah mezi čtením a hemisférickou činností u dyslektiků, který vede k hlavnímu rozdělení na P-, L-, a M-typy a snaží se prozkoumat dvě inovační metody nazvané ?HSS? (Hemisphere-Specific Stimulation) a ?HAS? (Hemisphere-Alluding Stimulation) podle Dirka J. Bakkera. Použitím těchto dvou metod ve výzkumu v tomto pořadí je hlavním cílem dosáhnout zlepšení čtení u dyslektiků …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Natalia Orlová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠÍMOVÁ, Žaneta. Dyslexie: přehodnocování Bakkerova modelu v angličtině jako cizím jazyce. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.