Funkce textu ve výuce češtiny jako cizího jazyka – Martina SOVOVÁ
Martina SOVOVÁ
Bakalářská práce
Funkce textu ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Function of text in education of the Czech as a foreign language
Anotace:
Cílem bakalářské diplomové práce je posoudit, jakou roli hraje v současných učebnicích češtiny jako cizího jazyka text při budování gramatické kompetence, která je založena na popisech Společného evropského referenčního rámce. Hodnotí a porovnává texty tří učebnic: New Czech Step by Step, Communicative Czech: Elementary Czech a Česky, prosím I. Zaměřuje se také na míru jejich autenticity.Abstract:
The bachelor thesis is focused on describing what role text plays in contemporary textbooks of Czech as a foreign language in the creation of grammatical competence, which is based on the descriptions of the Common European Framework of Reference. Evaluates and compares the texts of three books: New Czech Step by Step, Communicative Czech: Elementary Czech and Czech, please I. It also focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Zveřejnit od: 15. 8. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Darina Hradilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOVOVÁ, Martina. Funkce textu ve výuce češtiny jako cizího jazyka. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Looking over the Iron Curtain. A Theoretical and Methodological Exploration within the Comparative New Cinema History With a Case Study on Brno (Czech Republic), Antwerp and Ghent (Belgium)
Terézia Porubčanská -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová
Název
Vložil
Vloženo
Práva