Prevence verbalismu u dětí se zrakovým postižením – Adéla PILCHOVSKÁ
Adéla PILCHOVSKÁ
Bakalářská práce
Prevence verbalismu u dětí se zrakovým postižením
Verbalism prevention for children with visual impairment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na prevenci verbalismu u dětí s těžkým zrakovým postižením. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola teoretické části se zabývá definicí, etiologií zrakového postižení, typy zrakových vad, klasifikací a charakteristikou stupňů zrakového postižení a vybranými zrakovými vadami u dětí. Druhá kapitola je zaměřena …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the prevention of verbalism of children with severe visual impairment. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter of the theoretical part deals with the definition, etiology of visual impairment, types of visual impairments, classification and characteristics of the degree of visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PILCHOVSKÁ, Adéla. Prevence verbalismu u dětí se zrakovým postižením. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výuka anglického jazyka na základních školách pro zrakově postižené
Vendula Ševčíková -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Diagnostika morfologicko-syntaktické a lexikálně-sématické roviny u dětí předškolního věku
Petra Pražanová -
Analýza a srovnání lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v Olomouckém kraji
Kateřina Neumannová -
Rozvoj lexikálně-sémantické roviny s využitím autorské deskové hry
Tereza Břicháčková -
Hodnocení pragmatické roviny řeči u dětí s Prader-Willi syndromem
Pamela Melecová