Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu – Adéla Vondroušová
Adéla Vondroušová
Bakalářská práce
Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu
Implementation of green marketing methods for selected company
Anotace:
Cílem práce je vypracovat návrh efektivního využití green marketingu pro firmu Refork. V teoretické části bude green marketing zpracován do obecných souvislostí marketingu a bude představen jako jeden z nástrojů marketingu. Bude tak vymezen teoretický rámec pro praktickou část. Praktická část bude využívat hlavně kvantitativních metod – výzkum pomocí dotazování. V návaznosti na zjištěné informace autorka …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose effective use of green marketing for the company Refork. To define the theoretical framework for the practical part, green marketing is put into the general context of marketing and is introduced as one of the marketing tools. Practical part is compiled using quantitative methods, namely survey research. The author presents their own proposal for the effective use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
- Oponent: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia