Využití virtuální reality v pedagogice – Ramazan Mamanov
Ramazan Mamanov
Bakalářská práce
Využití virtuální reality v pedagogice
Use of virtual reality in pedagogy
Anotace:
Virtuální realita (VR) je jednou z inovativních technologií, která nabízí široké možnosti v oblasti pedagogiky a vzdělávání. Tento abstrakt se zaměřuje na využití virtuální reality ve vzdělávání a jeho důležitost v kontextu moderního vzdělávacího prostředí. Cílem této práce je zkoumat potenciál virtuální reality jako nástroje pro zlepšení vzdělávacích příležitostí. Virtuální realita umožňuje studentům …víceAbstract:
Virtual Reality (VR) is one of the innovative technologies that offers a wide range of possibilities in the field of pedagogy and education. This abstract focuses on the use of virtual reality in education and its importance in the context of modern educational environments. The aim of this thesis is to explore the potential of virtual reality as a tool to enhance educational opportunities. Virtual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Vokoun
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Sensorimotor Adaptation in Virtual Reality
Vojtěch Nájemník -
The Potential of Virtual Reality to Support Social Presence in Distance Education
Simona Kramosilová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Teachers' Perceptions of Using Virtual Reality as a Tool for Enhancing Speaking Skills in ELT
Lucie Pelčáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva