Markéta Šímová

Bakalářská práce

Marketingové nástroje ve službách města Polná v období 2008-2010.

Marketing tools used by the town of Polná in years 2008 - 2010.
Anotace:
Porovnání efektivnosti marketingových nástrojů ve službách v období hospodářské recese, návrh dílčí marketingové strategie.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.