Marketingové nástroje ve službách města Polná v období 2008-2010. – Markéta Šímová
Markéta Šímová
Bakalářská práce
Marketingové nástroje ve službách města Polná v období 2008-2010.
Marketing tools used by the town of Polná in years 2008 - 2010.
Anotace:
Porovnání efektivnosti marketingových nástrojů ve službách v období hospodářské recese, návrh dílčí marketingové strategie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.