Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti – Alena ČERVENÁ
Alena ČERVENÁ
Bakalářská práce
Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Analysis of internal communication in the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá charakteristikou interní komunikace a jejím vymezením. V bakalářské práci je dále představen komunikační model a průběh komunikace, definována zpětná vazba a stanoveny funkce a cíle interní komunikace. Závěr práce se zabývá nástroji a formami interní komunikace a v neposlední řadě komunikačními bariérami …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on internal communication in a selected company. The theoretical part deals with the characteristics of internal communication and its definition. The bachelor thesis also introduces the communication model and the communication process, defines the feedback loop and sets out the functions and objectives of internal communication. The thesis concludes with the tools and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Kutlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENÁ, Alena. Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje slaďování rodinného a pracovního života
Binarová Binarová -
Vnímání work life balance jako motivačního nástroje z pohledu zaměstnanců v oblasti služeb se zaměřením na rozdíly mezi jednotlivými generacemi.
Alena Rathová -
Nástroj pro vytváření webových dotazníkových šetření
Matěj Šimko -
Prostředky a nástroje managera při řešení krizových jevů a krizových situací ve firmě
Tomáš Račický -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Mechanismy a nástroje protiteroristické politiky Evropské unie
Natálie Dürmayerová -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura