Specifika vzdělávání v základní škole s polským vyučovacím jazykem – Radim Sedláček
Radim Sedláček
Diplomová práce
Specifika vzdělávání v základní škole s polským vyučovacím jazykem
Education Specifics of Elementary School With Polish Class Language
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku základních škol s polským vyučovacím jazykem v České republice. Na teoretickou část, kde jsou definována specifika regionu, polských obyvatel, jejich jazyka a samotných základních polských škol navazuje část průzkumu. Ten se zabývá zjištěním možných příčin a souvislostí majících vztah k pokračujícímu trendu snižování početního stavu žáků a následným rušením …víceAbstract:
My Diploma is focused on problems of elementary schools with Polish class language in the Czech Republic. The theoretic part, which defines the specifics of a region, Polish inhabitants, their language and Polish elementary schools themselves, is followed by the research. This part deals with finding out possible reasons and coherency related to continuous trends of the decrease of pupils´ establishment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Jitka Plischke
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - správní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková