Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení – Hana SLOŽILOVÁ
Hana SLOŽILOVÁ
Bakalářská práce
Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení
Analysis and marketing plan civil association Green living
Anotace:
Výchozím bodem mé bakalářské práce je zhodnocení finanční situace a tvorba marketingového plánu pro občanské sdružení Zelené bydlení. Má bakalářská práce je rozčleněna na dvě části, na část teoretickou a část analytickou. V první {--} teoretické části je představena finanční analýza, účetní výkazy, které se nutně podílejí na hodnocení finanční stránky a hodnotící ukazatele. Následují teoretické poznatky …víceAbstract:
Point of departure my baccalaureate work is evaluation of financial situation and production marketing plan for civil association Green living. Has baccalaureate work is dispersed into two parts, on part theoretic and part analytical. In first - theoretic parts is superior financial analysis, account sheet that the necessarily partake on evaluation financial pages and evaluative indices. Follow theoretic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOŽILOVÁ, Hana. Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák