Budování brandové identity prostřednictvím sociálních sítí – Ondřej Zikeš
Ondřej Zikeš
Bakalářská práce
Budování brandové identity prostřednictvím sociálních sítí
Building brand identity through social networks
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace marketingové online strategie na sociálních sítích za pomocí organické propagace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí na pojem brand, na prvky, které ho tvoří, a termíny související s brandem. Dále jsou rozebrány možnosti placené i organické online marketingové strategie. Finální sekcí teoretické části je vysvětlení …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to create and implement an online marketing strategy on social media using organic promotion. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part discusses the concept of a brand, the elements that constitute it, and terms related to branding. After that options for paid and organic online marketing strategies are introduced. The final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zikeš, Ondřej. Budování brandové identity prostřednictvím sociálních sítí. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Online propagace prostřednictvím sociální sítě TikTok
Lukáš Měchura -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Sociální sítě jako nový způsob propagace
Michal Novák
Název
Vložil
Vloženo
Práva