Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi – Jan Ondra
Jan Ondra
Bakalářská práce
Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi
1. Theoretical part: Video games - Sound Element and its Practical Elaboration 2. Practical part: Audiovisual work or thematic collection of audiovisual works, minimal lenght 10 min., sound composition.
Anotace:
Práce popisuje historii a hlavní rozdíl videoher a filmu. Poté popisuje nejpoužívanější postupy při vytváření zvukové složky videoher a v praktické části jsou poté přiloženy i praktické zvukové ukázky k vybraným videohrám.Abstract:
This thesis describes history and the main difference between videogames and film. Afterwards it describes the most used processes during sound making for videogames and in the practical part there are audio previews of some of the audio elements in few picked videogames.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zveřejnit od: 10. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ondra, Jan. Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.