Mgr. Lenka LEDVINOVÁ

Bakalářská práce

Postoje žáků k televizní reklamě

Pupil's attitude to the television commercial
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je komparace postojů žáků k televizní reklamě. Bylo provedeno místní šetření v 5. a 9. ročnících základních škol v Mimoni a ve 4. ročníku Gymnázia v Mimoni, které zjišťovalo postoje žáků k televizní reklamě. Výsledky získané ze sebraných dat byly zpracovány a rozděleny do čtyř kapitol. V prvních třech jsou uvedeny výsledky každé věkové kategorie a v poslední kapitole …více
Abstract:
The main aim of the Bachelor's paper is a comparison of the pupils' attitude to the television commercial. An inquiry which examined the pupils' attitude to the television commercial was made in fifth and eighth classes of the primary school in Mimoň and in the fourth class of the Grammar school in Mimoň. The results acquired from the received data were processed and divided into four chapters. The …více
 

Klíčová slova

televizní reklama postoj žáci
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEDVINOVÁ, Lenka. Postoje žáků k televizní reklamě. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing