Marketingová komunikace společensky odpovědného podniku – Bc. Jana Látová
Bc. Jana Látová
Diplomová práce
Marketingová komunikace společensky odpovědného podniku
Marketing communication of socially responsible company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace společensky odpovědného podniku, konkrétně autorizované obalové společnosti EKO-KOM, a.s. Marketingová komunikace tvoří jednu z hlavních činností společnosti, jelikož informování veřejnosti a šíření myšlenky o správnosti a prospěšnosti třídění odpadu je nezbytné pro fungování celého systému zpětného odběru. První část diplomové práce se věnuje pojmům …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis comprises marketing communication of socially responsible company, namely authorized packing company EKO-KOM, a.s. Marketing communication constitutes one of most important activities of the company, since information of the general public and spread of idea of rightness and benefit of waste separation is essential for working of the whole take-back system. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Látová, Jana. Marketingová komunikace společensky odpovědného podniku. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem v textilním průmyslu v ČR
Iveta Jakoubková -
Začlenění principů cirkulární ekonomiky do řízení firmy Český koutek
Hana ŠÁLKOVÁ -
Cirkulární ekonomika v oděvním průmyslu ČR
Eliška Pešková -
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Komunikační kampaň
Jan Dvořák -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Komunikační kampaň při vstupu podniku na zahraničný trh
Katarína Protušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva