Zuzana Zvěřová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of the company's entry into territorially new markets
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje problematiku vstupu podniků na teritoriálně nové trhy, vysvětluje základní termíny a popisuje analýzy mikro a makro prostředí. Praktická část se zabývá analýzou PEST, Porter, SMART, SWOT a 7S podniku REON, s.r.o., který prodává Jedlé kelímky. Zároveň jsou zde shrnuty možné strategie vstupu na nové trhy, jejich …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part describes the issue of entry of companies into territorially new markets, explains the basic terms and describes the analysis of micro and macro environment. The practical part deals with the analysis of PEST, Porter, SMART, SWOT and 7S of the company REON, s.r.o., which sells Edible Cups. At the same time …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.