Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra – Adéla ŠUPINOVÁ
Adéla ŠUPINOVÁ
Diplomová práce
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra
Psychodidactic modification of teaching at the 1st grade of primary school with regard to pupils with autism spectrum disorders
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tematikou Poruch autistického spektra se zaměřením na žáky prvního stupně ZŠ. V úvodu teoretické části je krátce popsána periodizace lidského vývoje a vývojově psychologická charakteristika dítěte mladšího školního věku. V dalších kapitolách jsou charakterizovány jednotlivé druhy Poruch autistického spektra a jejich specifické projevy u dětí této věkové skupiny. V neposlední …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of Autism Spectrum Disorders with a focus on first grade pupils in primary school. In the introduction of the theoretical part, the periodization of human development and developmental psychological characteristics of a child of younger school age are briefly described. In the following chapters, individual types of Autism Spectrum Disorders and their specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUPINOVÁ, Adéla. \textit{Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1yid7e/.
Jak správně citovat práci
ŠUPINOVÁ, Adéla. Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ