Bc. Dominik Štěpánek

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem

Design of a marketing strategy for a furniture store
Anotace:
Diplomová práce popisuje problematiku tvorby marketingové strategie vybraného podniku, jehož hlavní náplní je prodej dřevěného a čalouněného nábytku. Práce je členěna na dvě části – teoretickou část, která definuje základní marketingové pojmy, nejčastěji používané analýzy, strategie, aktuální trendy v tvorbě marketingových strategií a část praktickou, kde jsou získané informace z části teoretické aplikovány …více
Abstract:
The thesis describes the problematics of making a marketing strategy from a chosen company whose main purpose is the sale of wooden and upholstered furniture.The thesis is divided into two sections – a theoretical part which defines the basic marketing concepts, the most used analysis, strategies, current trends in designing a marketing strategy and a practical part where all the gained information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. David Březina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Lesnická a dřevařská fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Nábytkové inženýrství / Nábytkové inženýrství