Bc. Lucie CHMAROVÁ

Diplomová práce

Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem

Mobile marketing and possibilities of its usage in the environment of small and medium enterprises
Anotace:
Mobilní marketing, jako nové médium, zaujal mediální odborníky a vyvolal vysoká očekávání i při svém vstupu na trh v ČR. V průběhu času se díky praxi ukazuje, že mobilní marketing je efektivní komunikační nástroj, pokud je používán relevantně a cíleně, jak ukazují případové studie zařazené do této diplomové práce na formátu klasických reklamních SMS. Diplomová práce popisuje nabídku produktů mobilního …více
Abstract:
Mobile marketing as a new media type, attracted attention of media experts and caused big expectations when entering on the Czech market as well. It was proved over time through practice that mobile marketing is an effective media tool, when used relevantly and targeted as proved in case studies of standard adverts in SMS included in this thesis. Dissertation describes mobile marketing products mainly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18526

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHMAROVÁ, Lucie. Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe