Žák s poruchou autistického spektra na střední škole – Bc. Alžběta POKORNÁ
Bc. Alžběta POKORNÁ
Diplomová práce
Žák s poruchou autistického spektra na střední škole
Pupil with autism spectrum disorder at high school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá žáky s PAS na střední škole. Teoretická číst se věnuje problematice poruch autistického spektra, možnostem vzdělávání žáků s PAS a poradenskému systému českého školství. Praktická část využívá metody kvalitativního výzkumu a interpretuje výsledky z průzkumného šetření. Cílem praktické části je zaznamenat zkušenosti pedagogů se vzděláváním žáků s PAS na vybrané střední škole …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on PAS high school students. The theoretical section discusses the autism spectrum disorder, educational alternatives for PAS students, and school counseling in Czech Republic. The practical section employs high-quality research methods and analyzes the findings of exploratory investigations. The goal of this thesis is to document cantors' interactions with PAS students educatin …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Alžběta. Žák s poruchou autistického spektra na střední škole. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Zkušenosti žáků středních škol vybraného regionu s možností opatřit si a užít psychoaktivní látky typu kratom a zkušenosti
Zuzana Konečná -
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková -
Záškoláctví na střední odborné škole – zkušenosti učitelů s řešením problému
Veronika Truhlářová -
Informovanost a zkušenosti žáků střední školy se syndromem CAN
Adriana Musilová -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga
Lucie Stehlíková -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Sylva Šloufová -
Analýza práce asistentů pedagoga v rámci integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol v Jihomoravském kraji
Martina Kadrnková
Název
Vložil
Vloženo
Práva