Ing. Aleš DAREBNÍK

Bakalářská práce

Analýza sponzorských aktivit v soutěži Tuning Cup

Analysis of sponsor activities in the Tuning Cup contest
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a důraz klade zejména na oblast sponzoringu. Snaží se o zodpovězení základních otázek souvisejících se sponzoringem, který se v posledních dvaceti letech stal zajímavou a stále častěji využíva-nou formou komunikačního mixu firem. Vymezuje pojem sponzoring, popisuje jeho zá-kladní druhy, zabývá se jeho výhodami a nevýhodami a definuje …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory and praxis of marketing communications and it particularly emphasizes the sponsoring subject field. It tries to answer basic issues relating to sponsoring, which in past twenty years has become an interesting and more and more often used form of communicational mix of companies. The thesis delimitates the term sponsoring, describes its basic types, deals with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6572

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DAREBNÍK, Aleš. Analýza sponzorských aktivit v soutěži Tuning Cup. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.