Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování – Bc. Dominika Chadimová
Bc. Dominika Chadimová
Diplomová práce
Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování
Consumer behavior - an analysis of decision-making process
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je porozumět nákupnímu chování spotřebitelů různých generačních kohort a prozkoumat faktory, které ovlivňují jejich rozhodovací proces během nakupování online a taktéž faktory, které je vedou k impulzivnímu nakupování. První část práce se zabývá pojmoslovím vztahující se k problematice chování spotřebitele. Následující část je zaměřena na rešerši dostupné literatury. …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to understand the shopping behavior of consumers of different generational cohorts and examine the factors that affect their decision making process when shopping online and also the factors that lead them to impulsive buying behavior. The first part of the thesis deals with the basic terminology related to the issue of consumer behavior. The following part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chadimová, Dominika. Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím