Možnosti a limity integrace průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do hodin Výtvarné výchovy – Bc. Dagmar PELESNÁ
Bc. Dagmar PELESNÁ
Diplomová práce
Možnosti a limity integrace průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do hodin Výtvarné výchovy
Integrating possibilities and limits of cross-cutting theme Personal and social education in Art education classes
Anotace:
V mé diplomové práci se věnuji integraci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do hodin výtvarné výchovy. Zjišťuji, jak se na základě této integrace proměňuje tradiční hodina výtvarné výchovy a dále, jaké jsou možnosti a limity této integrace. Stěžejním místem této práce je výzkum (empirická část), kterým jsem prakticky začínala. Výzkum je zaměřen na kvalitativní analýzu výukové reality …víceAbstract:
I deal with integration of cross-cutting theme called Personality and social development to the education of art. I try to find which changes can be brought to education of art because of this integration. Next I try to find and named possibilities and limits of this integration. I started my work with empirical research which is the most important part of this thesis and it is focused on qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2012
Zveřejnit od: 14. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELESNÁ, Dagmar. \textit{Možnosti a limity integrace průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do hodin Výtvarné výchovy}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1znqvx/.
Jak správně citovat práci
PELESNÁ, Dagmar. Možnosti a limity integrace průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do hodin Výtvarné výchovy. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 7. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VV
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Romské dítě "po škole" Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí
Aneta VOMLELOVÁ -
Komparace projektovaného kurikula tělesné výchovy ve Finsku, Norsku, Irsku a České republice
Martina Habrdlová -
Vyučovací proces v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základních škol v souvislosti s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina Benaglia