Prekoncepty pojmu číslo a základních aritmetických operací na 1. stupni ZŠ – Hana ZEMANOVÁ
Hana ZEMANOVÁ
Diplomová práce
Prekoncepty pojmu číslo a základních aritmetických operací na 1. stupni ZŠ
Preconcepts of number and basic arithmetic operations on primary school level
Anotace:
ANOTACE V této práci se zabývám intuitivními přístupy žáků k řešení některých matematických úloh před tím, než je číselný obor a aritmetická operace potřebná pro jejich řešení uvedena ve škole. Zpracování diplomového úkolu probíhalo ve třech fázích. Nejprve jsem vybrala takové úlohy, které měly děti podle osnov probírat zhruba až za 6 - 12 měsíců. Následovalo otestování žáků 1. - 3. třídy ZŠ v Nýrsku …víceAbstract:
ANNOTATION In this diploma thesis I study intuitive ways of students´ solution of mathematical problems before specific procedure of counting or concept is introduced in mathematical lessons. Elaborating the problem proceeded in three stages: (a) suitable set of problems were chosen, (b) individual testing (via individual interviews) of two groups of pupils aged 6 {--} 9 were realized, (c) individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008
Zveřejnit od: 24. 11. 2008
Identifikátor:
6368
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Hošpesová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMANOVÁ, Hana. \textit{Prekoncepty pojmu číslo a základních aritmetických operací na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/1zso7c/.
Jak správně citovat práci
ZEMANOVÁ, Hana. Prekoncepty pojmu číslo a základních aritmetických operací na 1. stupni ZŠ. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 11. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 11. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NŠ-SPG
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Heuristické strategie při řešení úloh z matematiky na 1. stupni ZŠ
Veronika SCHEICHENOSTOVÁ -
Strategie žáků při práci s učebním textem
Anna ŠLACHTOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku: autoevaluační zpráva školy
Barbora Winklerová -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons
Jana ZELENKOVÁ -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh Concept Cartoons
Jana KRŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva