Environmentální reporting v podniku – Bc. Zuzana Lovečková
Bc. Zuzana Lovečková
Bakalářská práce
Environmentální reporting v podniku
Environmental reporting in company Holcim (Czech) SA
Anotace:
Práce je zaměřena na využívání environmentálního reportingu v podniku, který je jedním z dobrovolných nástrojů jednosměrné environmentální komunikace. Na základě rešerše odborné literatury byly vymezeny kromě obsahu i typy zpráv environmentálního reportingu, příjemci těchto zpráv a popsány indikátory environmentálního reportingu.Abstract:
The work is focused on the use of environmental reporting in company, which is one of voluntary environmental tools unidirectional communication. Based on the literature search were defined in addition to the content types of reports of environmental reporting, recipients of these reports and described indicators of environmental reporting.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lovečková, Zuzana. Environmentální reporting v podniku. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Monitoring a hodnocení nefinančního reportingu teleoperátorů v ČR
Jiří Vrána -
Využívání environmentálních zpráv v podnicích chemického průmyslu
Petra Šarochová -
Mezigenerační komunikace environmentálních témat z pohledu zelených seniorů
Kateřina Hradílková -
Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol
Miroslav Rus -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
Gabriela Kovářová -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Zdokonalení systému externí a interní komunikace společnosti TNT Express v oblasti životního prostředí
Pavel Fousek