Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce – Michaela HÁJKOVÁ
Michaela HÁJKOVÁ
Bakalářská práce
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Hidden Advertising and Product Placement on Television Screen
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu a skryté reklamy na televizní obrazovce. První, teoretická část práce, se věnuje definicemi hlavních témat a koncepty product placementu a skryté reklamy, stejně jako legislativou s nimi spojenou. Zkoumá se zde product placement jako marketingový nástroj, jeho klady, zápory, efektivi-ta a faktory, jej ovlivňující. Teoretická část práce …víceAbstract:
The bachelors thesis deals with the problematic of product placement and hidden adverti-sement in television broadcast. The first, theoretical, part deals with definitions of primary terms and concepts of hidden advertisement and producet placement as well as related le-gislation. The theoretical part examines product placement as marketing tool, its assets, negatives, efectivness and factors affecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJKOVÁ, Michaela. Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
Petr Kříž -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Product placement a jeho uplatnění ve filmu Stranger things
Mariia Firsova