Využití sexuálních a erotických prvků napříč reklamními platformami – Elise-Michelle Zieliňská
Elise-Michelle Zieliňská
Bakalářská práce
Využití sexuálních a erotických prvků napříč reklamními platformami
The usage of sexual and erotic elements across advertising platforms
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu „Využití sexuálních a erotických prvků napříč reklamními platformami.“ Zaměřuje se především na samotné vnímání reklam s těmito prvky ze stran recipientů. Hlavním cílem je zjištění, zdali příjemci těchto sdělení tolerují užití erotických a sexuálních prvků rozdílně, v závislosti na platformě, na které je reklama prezentována. V teoretické práci jsou definovány …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic "The usege of sexual and erotic elements across advertising platforms." It focuses mainly on the perception of advertisements with erotic and sexual elements by the recipients. The main goal is to find out whether the recipients tolerate the usege of these elements differently, depending on the platform on which the advertisement is presented. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Robert Janča, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Reklama z pohledu podniku v české a evropské judikatuře
Martina Lvová -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová -
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá
Název
Vložil
Vloženo
Práva