TV Šlágr - milovaný i zavrhovaný televizní kanál – BcA. Kateřina DAŇKOVÁ
BcA. Kateřina DAŇKOVÁ
Diplomová práce
TV Šlágr - milovaný i zavrhovaný televizní kanál
TV Šlágr - beloved and rejected TV channel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuálním fenoménem dnešní nonartificiální české hudební scény, TV Šlágr. Jde o fenomén ve smyslu hudební sociologie, estetiky, managementu, marketingu, dramaturgie a interpretace. Úvod tvoří krátká historie televizního kanálu, dále práce představuje nejúspěšnější interprety, nabízené produkty, programové složení a názory těch, kterým se obsah vysílání líbí či nelíbí. Práce …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on a current phenomenon of today?s non artificial Czech music scene, TV channel Šlágr. It is the phenomenon in terms of musical sociology, esthetics, management, marketing, dramaturgy and interpretation. The introduction consists of a brief history of the television channel, it also represents the most successful performers, products offered, program formulation and opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dr. Phil. Viktor Velek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Kateřina. TV Šlágr - milovaný i zavrhovaný televizní kanál. Ostrava, 2016. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Klarinet
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní pracovní porady a jak je správně vést
Dagmar Musilova -
Porady jako nástroj profesního rozvoje zaměstnanců
Barbora Bitalová -
Zhodnocení efektivity komunikace ve společnosti se zaměřením na týmové porady
Adéla Turcovská -
Talentové TV pořady: mediatizace, marketizace a celebritizace
Aneta Hermannová