Společenská odpovědnost vysokých škol – Kamila Korimová
Kamila Korimová
Diplomová práce
Společenská odpovědnost vysokých škol
University Social Responsibility
Anotace:
První část této diplomové práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti ve spojitosti s marketingem, zabývá se vývojem tohoto principu, řeší pojem jako takový a to, co představuje. Společenská odpovědnost organizací je zkracována jako CSR (corporate social responsibility) a představuje takové praktiky a chování, kdy se organizace chová odpovědně vůči prostředí a společnosti, ve které působí …víceAbstract:
The first part of the diploma thesis aims at the problematic of social responsibility related with marketing. It depicts the development of this principle and the meaning of the concept. The abbreviation CSR is used for corporate social responsibility and it represents responsible acts and practices of a company to the environment and society in which it operates. The companies strive to reduce negative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Tuition fees - Linking Student Financial Participation to Universities Budgets
Duarte Filipe Chaveiro Vitorino -
Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
Sandra Jankotová -
Indicative Comparison of Educational Programs at Universities in the United States and the Czech Republic on a Concrete Example
Evgenii Liakh -
Endowment fund proposal for Czech universities
Martin Vácha
Název
Vložil
Vloženo
Práva