Vliv marketingu na mezinárodní obchod – Anna Privalova
Anna Privalova
Bakalářská práce
Vliv marketingu na mezinárodní obchod
The influence of marketing on international trade.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis marketingových nástrojů, které jsou použiváné v mezinárodním obchodě. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury, která je zaměřěná na výsvetlení principů fungování mezinárodní marketingové politiky – je stručně popsán marketingový mix v podmínkách mezinárodního obchodu. V této časti bakalářské práce …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the description of marketing tools that are used in international business. The work is divided into two parts-theoretical and practical. The theoretical part is based on specialized literature, which is aimed at explaining the principles of the functioning of international marketing policy-the marketing mix in the conditions of international trade is briefly described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Regnerová, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Chládek, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
Multilingualism and interculturality in an international work environment or interregional projects and work environment
Natálie ŠKÁBOVÁ -
Strategic Management in International Environment
Barbora Liptáková -
Social Responsibility and its Impact on the Competitiveness of Companies in the International Environment
Tereza Marková -
Risk Management in an International Environment
Maria Nishitha Joseph -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Business strategie v mezinárodním prostředí
Jan Horák -
Global Networking of the International Business
Darya Verteletskaya
Název
Vložil
Vloženo
Práva