Pozice předčítání v prostředí mateřské školy – Silvie ŠREMEROVÁ
Silvie ŠREMEROVÁ
Bakalářská práce
Pozice předčítání v prostředí mateřské školy
The position of reading in the nursery school environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pozicí předčítání v mateřské škole, vlivem předčítání v domácím prostředí a v mateřské škole na rozvoj celé osobnosti dítěte a zvláště pak čtenářské gramotnosti. Uvádí periodizaci dětského věku, postavení předčítání v RVP PV, literární kompetence učitelky MŠ a zdůrazňuje význam předčtenářských dovedností, které je potřeba systematicky rozvíjet. Praktická část srovnává prostředí …víceAbstract:
Bachelor?s thesis deals with the position of pre-reading in pre-school, the impact of pre-reading in domestic environment and pre-school and development of children?s personality, and primarily the guidance to full reading literacy. It contains periodization of childhood, position of pre-reading in framework education programme for elementary education, literary competence of teacher in pre-school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠREMEROVÁ, Silvie. Pozice předčítání v prostředí mateřské školy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Role Vatikánu při budování míru řešení mezistátních a vnitrostátních konfliktů
Nikol Sperancie VODNÁRKOVÁ -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Role předčítání v mateřské škole
Lenka SEDLÁČKOVÁ -
Aktivity spolupráce základních, mateřských škol a knihoven na podporu čtenářské gramotnosti v Místních akčních plánech vzdělávání ve Zlínském kraji
Marie Tesařová -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová